The تینیجر کیست ؟ Diaries

Wiki Article

این فرد یکی از پر درآمدترین تینیجر های اینستا بود که توانست به شهرت فراوان برسد و بعد از به شهرت رسیدن تصمیم گرفت که ایران را ترک کند و در کشور های خارجی استعداد خودش یعنی بازیگری را دنبال کند . این افراد درآمد بسیار بالایی دارند و از طریق فعالیت های بسیاری که انجام می‌ دهند توانسته اند به شهرت فراوان برسند.

مطلب بهترین فیلم و سریال های تینیجری به پایان رسید. فیلم و سریال‌های تینجری با جذابیت‌های خاص خود نه تنها برای نوجوانان و جوانان، بلکه در تمامی بازه‌های زمانی طرفداران خود را دارند.ما در این راستا تمام تلاش خود را کردیم که با تنوع گسترده موضوعات بهترین فیلم و سریال های تینیجری را به شما معرفی کنیم تا شما با این راهنما بتوانید سریع تر و راحت‌تر به دیدن این مجموعه ها بپردازید.

اما ماجرا پیچیده تر شد. زیرا اگنس و هانو یا همان نوح تاوبر خواهر و برادر  بودند و دختر نوح یعنی شارلوت میشود دختر دایی اولریخ که با پیتر داپلر یعنی پسر هلگه ازدواج میکند؛ و این یعنی اولریخ با مردی که زندگی اش را به فنا داد نسبت خانوادگی دارد.

همواره داستان های آخرالزمانی برای مخاطب نوجوانان جذاب بوده است، این سریال که در این ژانر قرار دارد با پرورش داستان و شخصیت های بی نقصی توانسته این ژانر را به خود بپروراند و می توانیم آن تینیجر در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

تست شخصیت از روی نوع لباس. بعدش به لباس هات بیشتر اهمیت می دی.

این افراد نیز کسانی هستند که ثروت بسیار دارند به همین دلیل برای خانواده های آن ها این ملاک نیست که دختر و پسرشان نباید به شهرت برسند.

گووین دولن گابل (کودک)؛ جولیکا جنکیس (بزرگسال)؛ لیزا کروزر (پیر)

هانا در نوجوانی به پدربزرگ رگینا که رئیس پلیس ویندن بود گفته بود که اولریخ به کاتارینا تجاوز کرده است.

همانطور که مشخص است قطعا لیست بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری محدود به آنچه ما معرفی کردیم، نمی شود.

و اولریخ و کاتارینا فقط به دلیل دروغی که هانا کروگر گفته بود میخواستند رگینا را اذیت کنند. اگه اولریخ وجود نداشته باشه، احتمالا رگینا هم هیچگاه الکساندر را ندیده است. این یعنی بارتوش وجود نخواهد داشت.

زیرا پدرش فرزند رگینا تیدمان بود، و خانواده نیلسن تنها به دلیل پارادوکس بارتوش و سیلیا وجود داشت.

نوح به محض فهمیدن این موضوع سعی کرد که به آدم خیانت کند. اما موفق نمیشود و توسط اگنس، یعنی خواهرش کشته میشود.

برخورد رگینا و کلاودیا بر پایه وجود اولریخ بود و اگر اولریخ وجود نداشته باشد، احتمال اینکه الکساندر در ویندن توقف کرده باشد بسیار ناچیز است.

رایک سندلر (تینیجر)؛ آنه لبینسکی (بزرگسال)؛ تاتیا سیبت (پیر)

Report this wiki page